
La Baula, el nostre Studio Boutique vintage, situat en un átic amb vistes espectaculars, per a dues persones com a màxim. Es troba al cor de l'Escala, a escassos 200 metres de la platja de poble. Aquest Studio tipus "loft" destaca per la seva exquisida decoració d'estil vintage i la seva gran terrassa amb vistes.
Fusta i colors pastel com a protagonistes, rajoles recuperades, daurats anys 60, aconsegueixen un equilibri estètic entre funcionalitat, calidesa i bellesa, oferint un espai diàfan molt agradable.
L'estudi té una superfície de 50m2, totalment reformat i dissenyat amb molta cura. La Baula es divideix en dues zones diferenciades. D'una banda, l'habitatge pròpiament dit; consta d'una àmplia habitació de matrimoni i bany en suite, cuina ben equipada i menjador-sala d'estar amb accés directe a la terrassa. D'altra banda, la terrassa amb zona de solàrium i zona de menjador cobert. Destaca la pèrgola de fusta natural de bigues reciclades i travessers de fusta de castanyer, materials de proximitat.
També destaquen els electrodomèstics d'imitació vintage, així com el gran treball de fusteria artesanal de la cuina, amb fusta de roure. Sofà fet a mida, amb teles de colors i estampats molt "sixties".
Gràcies a les seves diverses finestres i la seva localització, la llum natural banya tot l'allotjament durant el dia. A la nit, ens podem donar el caprici de jugar amb una gran varietat d'aplics i punts LED, creant així infinitat de combinacions i ambients possibles, tot per el nostre delit.
Completem aquest apartament tan excepcional amb una Smart TV de 32 ", connexió Wifi a tot l'allotjament, aire condicionat silenciós (fred i calent) i un bon aïllament per poder gaudir d'aquest loft en qualsevol època de l'any.
HUTG-057543
NRUA - ESFCTU00001701000003530800000000000000HUTG-057543-712
HUTG-57543
Aparcament
Banda ampla sense fil Internet






Aparcament i instal·lacions
Aparcament al carrer
Polítiques
Accepta la targeta de crèdit, Accessible les 24 hores del dia, No s'admeten animals de companyia, No apte per a persones grans o persones amb mobilitat reduïda, Inaccessible amb cadira de rodes
Característiques d'ubicació
Centre de la ciutat, A prop de l'oceà, Poble
Bany i safareig
Bany i safareig, Llençols, Assecador de cabell, Planxa i taula de planxar, Dutxa, Pica, Rentadora
Calefacció i refrigeració
Aire condicionat, Calefacció elèctrica, Calefacció general
Oci
antena de TV, TV per cable, TV satèl·lit
Internet i oficina
Banda ampla sense fil Internet sense fil
Cuina i menjador
Màquina de cafè, Estris de cuina, Rentaplats, Fogons de cuina, Microones, Nevera, Vaporera d'arròs, Torradora
Seguretat domèstica
Timbre, Extintor
S'accepten targetes de crèdit
No s'accepten mascotes
No apte per a persones grans o persones amb mobilitat reduïda
No accessible en cadira de rodes
Arribada: 05:00 PM
Sortida: 10:00 AM
54 Km
Aeroport
0,5 Km
Autobús
19 Km
Autopista
16 Km
Tren
2,5 Km
Port
S'ha de pagar 30% de l'import total en el moment de fer la reserva.
El saldo restant: El resto del alquiler se pagará a su llegada.
Tots els prepagaments pagats no són reemborsables.
Hi ha un dipòsit de seguretat de €200 pendent.
A l’arribada es demana una fiança de 200,00€ (pre-autorització per targeta de crèdit) que es cancel·la a la sortida (vegeu Condicions Generals).
A l'arribada es paga la taxa turística de 2,00€ per persona (+ 16 anys) i per nit (7 nits màx.).**el valor de la taxa turística està sotmès a possibles modificacions segons la llei vigent en el moment de la seva arribada.
Seleccionar data d'arribada
| dg. | dl. | dt. | dc. | dj. | dv. | ds. |
|---|---|---|---|---|---|---|
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Accueil chaleureux le dimanche soir. Un studio chauffé et un beau cadeau à l'arrivée. On se sent tout de suite bien accueilli. Mais j'ai eu ce sentiment dès le premier contact. La communication avec l'hôte Joseph est très fluide et agréable avant et pendant le séjour. Le studio est agréable et confortable, bien entretenu et tout est présent pour votre séjour. L'emplacement est également idéal si vous n'avez pas de voiture. Et bien sûr, la terrasse privée. L'atout le plus important pour moi, car je veux sortir dès les premiers rayons de soleil. Merci et à bientôt Cálida bienvenida el domingo por la noche. Un estudio con calefacción y un bonito regalo a la llegada. Inmediatamente te sientes bienvenido. Tuve esa sensación desde el primer contacto. La comunicación con el anfitrión Joseph es muy fluida y agradable tanto antes como durante la estancia. El estudio es bonito y acogedor, bien cuidado y todo está presente para su estancia. La ubicación también es ideal si no tienes coche. Y por supuesto la terraza privada. Para mí el activo más importante de todos, porque quiero salir a la calle en el primer rayo de sol. Gracias y hasta pronto :-)
Hem estat 4 dies gaudint de l'apartament amb tots els serveis, destacant l'amabilitat del Josep i les magnífiques instal·lacions, netes i ben endreçades. Moltes gràcies.
Nous avons passé un agréable séjour dans votre location. Bel appartement, propre et très bien situé. Merci pour votre gentillesse et votre accueil.
Merci pour votre accueil et votre gentillesse. Appartement très propre et très agréable. Belle terrasse. Le plus est la proximité du centre ville. Merci encore
También puede contactarnos por Whatsapp, responderemos a todas sus dudas de manera más rápida.
També pot contactar-nos per Whatsapp, respondrem a tots els seus dubtes de manera mes ràpida.
Vous pouvez également nous contacter par WhatsApp, nous répondrons à toutes vos questions plus rapidement.
You can also contact us by WhatsApp, we will answer all your questions more quickly.